TEL: +48 18 443 93 41 [email protected]

Pomoc


"Kto pyta, nie błądzi."

Najczęściej zadawane pytania

W pierwszej kolejności zachęcamy do skorzystania ze strony statusu usług, a w razie braku informacji o tej usterce na wcześniej wspomnianej stronie prosimy o kontakt telefoniczny.

W związku z wejściem w życie 25 maja bieżącego roku rozporządzenia “ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)” regulującego przetwarzanie danych osobowych świadomi ciążącego na nas obowiązku informacyjnego zamieściliśmy w Panelu Klienta w zakładce Pomoc informator odnośnie przetwarzania danych osobowych w naszej firmie.

Aby sprawdzić prędkość Internetu wystarczy skorzystać ze strony Speedtest. Przy czym należy uważać względem jakiego serwera testujemy prędkość. Różnice w jakości łącz z poszczególnymi operatorami krajowymi i międzynarodowymi mogą powodować znaczącą różnicę wyników.

Najpopularniejszym dostawcą bazy danych zawierającej powiązanie adresów IP z lokalizacją fizyczną jest MaxMind. W tym roku doszło do zmiany formatu ich baz danych i w związku z tym wcześniej wspomniana firma poczynając od 1 kwietnia 2018 zaprzestała automatycznej aktualizacji ich nieodpłatnej wersji. Niestety nasze adresy zostały zgłoszone dopiero po tej dacie i z tego powodu nie znajdują się w danych na tamten dzień. Rozwiązaniem tego problemu jest ręczna aktualizacja danych lokalizacyjnych przez serwis, który korzysta z przestarzałych danych.