TEL: +48 18 443 93 41 [email protected]

Pomoc


"Kto pyta, nie błądzi."

Najczęściej zadawane pytania

W pierwszej kolejności zachęcamy do ponownego włączenia i wyłączenia zasilenia routera/odbiornika TV oraz sprawdzenia czy podpięte są wszystkie kable, a w razie braku poprawy prosimy o kontakt telefoniczny.

W związku z wejściem w życie 25 maja bieżącego roku rozporządzenia “ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)” regulującego przetwarzanie danych osobowych świadomi ciążącego na nas obowiązku informacyjnego zamieściliśmy w Panelu Klienta w zakładce Pomoc informator odnośnie przetwarzania danych osobowych w naszej firmie.

Nie, za wyjątkiem wymaganego tzw. “Ustawą hazardową” ograniczenia dostępu do stron w rejestrze znajdującym się na stronie ministerstwa.

Aby sprawdzić prędkość Internetu wystarczy skorzystać ze strony Speedtest. Przy czym należy uważać względem jakiego serwera testujemy prędkość. Różnice w jakości łącz z poszczególnymi operatorami krajowymi i międzynarodowymi mogą powodować znaczącą różnicę wyników. Jeżeli wynik jest bardzo niski dla serwera Zakład Elektroniczny P.A.Jarosz s.c. prosimy o kontakt z biurem, ponieważ może to wskazywać na lokalne problemy z siecią.